Sjukare och sjukast

2009-06-22 @ 21:34:48
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Teodors feber har försvunnit, och vi har varit på VC och tagit hals och öronprov samt lyssnat på lunga och hjärta. De kunde inte hitta någonting... Han har nu fått utslag över bröstkorgen... De fanns där på VC också, och uppmärksammades och avfärdades men nu har de blivit fler.. Denna oro! Han har idag iallafall ätit både lunch och middag så jag är nöjd. Dricka är det fortfarande si och så med tyvärr. Och välling verkar vara ett avslutat kapitel. Och nu har jag lyckats bli sjuk också. Halsont och kan inte andas. Lyckat. Pappan verkar också ha fått på sig någonting.
Vi får vänta och se, huvudsaken är att T blir helt frisk, sen kan jag bli hur sjuk som helst..
Solen är i alla fall tillbaka.. Synd att man inte direkt kan njuta av den nu bara för det.

Önska oss friskhet!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå Elsa! Så tråkigt att lilleman ska behöva bli sjuk så här mitt i sommarn. Det är väl då man vill ha massa spring i benen å få springa i gräset och bada när solen skiner. Hoppas ni kryar på er. Jag och Freddan har det bra uppe i Åre. Jag mår hur bra som hellst, med tanke på hur jag egentligen borde må. Hihi. Allt är så nytt och spännande. Ni borde komma upp någon gång och hälsa på, det går ju direkt tåg från Gävle. Vore jätte skoj.

Hälsa lille Teddan, och sköt om er så hoppas jag vi får träffas någon gång. Kramis!

2009-06-23 @ 01:55:00
URL: http://marieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback