Varmt varmt varmt

2009-06-30 @ 21:23:14
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Ja, verkligen. Är värmeböljan aldrig slut? När det är grått och kallt vill man ha värme och när det är varmt vill man har svalka. Svensk mentalitet eller vad?? Jag skulle i alla fall tacka och bocka för lite svala vindar! I alla fall såhär på kvällen/natten så att man kan somna ordentligt!

Mamman var på vårdcentralen idag, mormor var här och barnvaktade så att jag fick lite ensamtid i väntan på läkare. Det är MYCKET lättare att sitta i ett väntrum när man inte har ett barn springandes och skrikandes runt benen...
Men jag blev inte mycket klokare. Allt såg bra ut förutom att pulsen låg på 85 i viloläge och den ska ligga på 60-65 men det var inte så allvarligt. Sedan tog jag en miljon prover för att kolla så att det inte är körtelfeber.

Idag har vi köpt ett nytt parasoll på Jysk rea! 190 kronor för ett som är 300 cm i diameter. Helt okej tycker jag! Jag bjuder på en bild också!

Och sedan sprang det omkring en naken fjärt  i mina solglasögon här hemma... Han såg helt tokig ut. Och lätta liknelser med en fluga. Ps det ser ut som att han håller i kameran själv och har intagit en pose... men nej, det är mamma som fotar.

Kommentarer
Postat av: farmor

vad fint ni har fått i er trädgård men vem är den mystiske personen i glasögon har du ringt till polisen så dom kan ta han...

2009-07-02 @ 11:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback