12 plusgrader = VÅR

2009-03-17 @ 20:44:03
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Japp, idag var det supervarmt ute, hela 12 grader på altanen! Så jag och mamma passa på att gå ut på en prommis när hon skulle posta lite brev och jobbansökningar! Jag fick gå själv för det är ganska nära till postlådan, kanske 100 meter men vi tog en liten omväg så det blev kanske 200 meter, men det var toppen!
Jag försökte rymma men hör och häpna, mamma är faktiskt snabbare än mig! Trots att jag är RUSKIGT snabb...
Och en annan sak, mamma kom faktiskt ihåg att ta med sig kameran den här gången!! Så vi kan bjuda på några härliga utebilder och ett videoklipp! Känn på den ni!

 

Mamma är såklart tvungen att skryta lite också (även om man inte ser så bra på bilden...), hon har nämligen övat en del och idag satte hon det knepiga konceptet att göra ett hjärta av mjölkskum på toppen av latten ;) hihi tokiga mamma!

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för de jättefina bilderna, du är verkligen en stor pojke nu!

Pussar och en massa kramar1

2009-03-18 @ 08:37:15
Postat av: farmor

det går lite för fort nu man ser att det blir sällan man träffas hoppas det blir snart puss på er

2009-03-19 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback