En märklig sak! :)

2009-03-26 @ 11:18:28
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Jodå. Posten kom utan att mamma märkte ett jota, men jag märkte minsann. Så medan mamma fixade iordning välling för min sovlur så smög jag in posten till soffan, så när jag lagt mig för middagsluren så satte sig mamma i soffan och vips så fanns det en påse bredvid henne! :) Och vet ni vad det var i den påsen? Den var helt grå och det enda som stod på den var mammas namn och adress och så en massa frimärken, ingen avsändare eller nåt! Så det var spännande att öppna!
Och jovisst, det var min nya vårjacka! Vi beställde ju den igår, så den kom verkligen fort!!!

Annars som är nytt härhemma är att jag har lärt mig att klättra upp i barnvagnen själv. Vi skulle handla mat, och det visste ju jag så jag ville bara underlätta lite för mamma, därför klättrade jag in i barnvagnen redan innan så hon skulle slippa lyfta i mig. Du måste ju tänka på ryggen mamma!


Ja, vadådå? Jag kan köra barnvagnen också om du vill!

(Ps. När jag vaknat efter min middagslur ska vi ta en bild på mig i nyjackan, om den passar förstås, men det hoppas vi på! Så missa inte det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback