Förkyld men glad kille

2009-03-14 @ 11:24:01
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Jag blev såklart superduperhysterisk mycket förkyld efter min narkos, jag hostar som en kedjerökare och det rinner snor ner i min mun, det tycker jag inte är så jättekul faktiskt, jag låter till och med mamma snyta mig för det är jobbigt det här. Men idag ska jag i alla fall få tillbaka min gamla vanliga barnvagn, den är redan klar! Det gick jättefort, en dag bara, för den var klar redan igår men då hann vi inte för dom ringde så sent.
Jag provar kepa inomhus för jag vill vara som pappa och han brukar ha kepa på sig.
Och jag vill ha massa kramar, helst vill jag kasta ner mamma i hennes säng och sen kasta mig över henne och bara pussa sönder henne, men mamma tycker inte att det är så jättejätte mysigt för hon får snor i hela ansiktet och det är ju inte så fräsht kanske.
I alla fall så kissar jag jättemycket och inge blod kommer det, jag har ett ganska långt ärr men jag är jätteduktig och pillar inte när jag är utan blöja, jag är en stor kille så jag fattar att man inte ska pilla där. Och ingen feber har jag fått heller så mamma är jätteglad att hon slipper oroa sig. Vi hade en ganska jobbig dag igår hos doktorn när vi skulle ta ut katetern. Det enda roliga var att jag fick bada i stort badkar med JÄTTEMÅNGA båtar! Resten var trist och jobbigt och vi fick vara där i över två timmar det var inte alls så kul! Men nu är det över och det är jag glad över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback