Förkyld och full i bus!

2009-03-16 @ 11:08:55
Direktlänk | | Kommentarer (2)
   
Det är mysigt att busa och leka i mammas säng! Fastän jag är full med snor... Man kan vara ett lyckligt och glatt monster ändå!



Wraaaw! Nu kommer jag och tar dig, så passa dig noga!!



Ja, jag ska klippa håret.... Någon gång.... Pappa vill att jag ska ha mohawk, får se hur det blir med den saken, mamma är inte riktigt på... Men vem vet, pappa kanske tar fram rakapparaten när jag är hos honom i helgen... Fast mamma hoppas på... att han INTE gör det.... Hihi

Kommentarer
Postat av: mormor

JA, nu måste du klippa dig, men mohikan??????

2009-03-17 @ 12:42:05
Postat av: farmor

det behövs nog en sax men håller med mormor kanske en annan frisyr kram

2009-03-19 @ 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback