Goskille på myshumör

2009-03-29 @ 13:08:36
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Jag fick en härlig morgonpuss när vi vaknade i morse, sen fick jag en myssjuk kille bredvid mig som drack sin välling och pillade mig i håret. Det är så alla dagar ska påbörjas!
Sen tog vi oss i kragen och städade. Det har sett ut som ett bombnedslag hur länge som helst nu. Men det var ju egentligen helt meningslöst att städa för för varje sak jag la på sin plats så släpade Teodor ut en annan sak som inte hörde hemma i vardagsrummet. Och vi pratar inte smånallar och duplobitar här... Vi pratar potta, stekpanna, kuddar, fotboll, täcke osv osv... Allmänt kaos alltså! Men golven blev iaf dammsugna.. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Det där känner jag igen... Man får vara snabb.



Kram

2009-03-30 @ 09:29:34
URL: http://www.minbebis.com/mamma_stina/
Postat av: farmor

tycker du ska vara glad att du får hjälp

kram på er

2009-03-30 @ 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback