Långprommis!

2009-03-25 @ 12:21:41
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Idag vaknade jag (kronprinsen) tjugo minuter i sju. Vilket mamma tyckte var helt okej. Solen sken som tusan så det kändes ganska dumt att sitta framför tvn då liksom. Så kvart i nio bestämde vi oss för en långis! Vi gick vägen förbi Gävle strand och spanade på fiskmåsar och kråkor, sen köpte vi en sån där varm bagel med ost och skinka till mig på donken och mamma fick en latte... Det var jättegott! Och jag blev härligt rosig om kinderna. Sen gick vi lite i butiker och mös lite och sen tog vi långa vägen hem över bron. Jätteskönt, två timmar blev det utomhus och precis utanför porten somnade jag sittande i vagnen! Så då fick jag gå och lägga mig i min säng på en gång när vi kom hem.


Vi började dagen med en härlig rumpuppvisning! Hallå jag försökte faktiskt stå på händer, chilla!

Och vad är en dag utan lite kuddmys?!

Och sen så har vi nyheter, nämligen att vi har hittat vårjackan vi vill ha! Till mig alltså. Och Farmor insisterade på att betala (den kostade 220 kr) så nu har vi beställt den och den kommer om ca 3-7 dagar! Här har vi en liten bild på den också:


Och så vill jag bara säga till "Pisse" (alltså Kristin Andersson Plutt Moster-apa) att grönt är skönt och kommer säkert vara på modet snart igen så du kan äta mina shorts KrissePisse :) Puss/Teodor

Kommentarer
Postat av: farmor

vad gör man inte för sin prins det är bara roligt att köpa något som han behöver. han kommer nog att bara behöva säga till så köper nog farmor det

Det är inte att skäma bort.

Puss på er

2009-03-25 @ 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback