Matat änder i parken

2009-03-18 @ 19:17:42
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Vi var i Bolognerskogen idag, och innan hade mammas kompis Emilia köpt bröd så att vi kunde mata änderna! Det var jättekul fast jag ville helst äta brödet själv så jag fick lite änder på mig men det gjorde inget jag bara fortsatte äta för de kunde fetglömma att jag skulle dela med mig av mitt bröd! Hahaha!

Hihihi! Jag ser ut som en liten mupp jag vet mamma var ju bara tvungen att lägga upp den här bilden :D


Idag var det 20 plusgrader utomhus i solen! Varmt va?!

Kommentarer
Postat av: farmor

du får dela med dig av brödet din lilla skatunge

2009-03-19 @ 12:20:21
Postat av: karin

gud vad stor du har bliviiiit! :o

puss

2009-03-20 @ 19:16:35
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback