Mera vårtecken och fika med Anna!

2009-03-19 @ 18:52:53
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Mycket som har hänt idag och mycket som har fotats! Jag fick träffa Anna idag igen när hon och mamma drack kaffe inne i stan.. Jag fick mig en banan som jag slängde på Anna för jag tyckte det var så tråkigt att sitta stilla i stolen. Jag ville upp och kuta men jag fick inte! Orättvist!

Innan dess hade jag sovit gott i min säng, mamma smög in och tog ett tjuvkort på mig när jag sov, dumma mamma!

Men det var mysigt ändå.... :)
Sen när vi kom hem efter fikat så såg vi en stor sten utanför vår dörr och på den stenen fanns det två små stenar som var målade som nyckelpigor! Så det är ett nytt vårtecken! Jag blev glad och ville pilla men mamma frös så vi var tvungna att gå in... De supersöta tjejerna som bor i vårat hus höll upp dörren och busade lite med mig och sa att jag var en sötis, då blev jag glad.

Jag är jätteduktig på att äta och dricka själv nu, jag är nästan helt och hållet självgående vid matbordet! Mamma är glad och stolt och vill filma mig när jag är så duktig. Jag städar upp efter mig också (även om det inte blir fullt lika fint som när mamma städar) och äter upp all maten jag har på min tallrik så att jag ska slippa vara hungrig sen :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur många gånger ska jag säga att ungen är vänsterhänt som sin morbror, som f ö har sponsrat den fina FBK tröjan...

2009-03-20 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback