Mys- och städdag

2009-03-20 @ 11:01:09
Direktlänk | | Kommentarer (0)
I eftermiddag kommer pappa och hämtar mig och sen ska jag vara hos honom ända till tisdag. Så jag och mamma passar på att mysa och städa ordentligt så att mamma ska slippa städa i helgen för då vill hon bara göra saker som är lite roligare :) Och mamma kommer såklart sakna mig massvis så hon vill kramas riktigt ordentligt idag och pussas massa, det är nästan så att jag måste säga åt henne att skärpa sig!

Jag gjorde ett bus idag!
När mamma minst anade det så smög jag in i badrummet och klättrade upp på tandborstpallen och sträckte mig massvis så att jag lyckades norpa åt mig flaskan med badolja, en helt ny oöppnad flaska. Sen smög jag mitt tystaste in till vardagsrummet och hällde ut ALL oljan på golvet och fotpallen i tyg och mig själv. Så när mamma hittade mig satt jag i en oljepöl som inte går bort hur mycket man än skurar... Då blev mamma arg men det höll inte i sig så länge för jag kunde charma henne.
Men en sak kan jag säga och det är att mamma planerar att ha toalettdörren låst i framtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback