Nu är jag tillbaka hos mamma!

2009-03-24 @ 20:57:21
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Och vem är absolut gladast för det? Jo, mamma såklart! Fast jag grinade inte det minsta idag när jag kom hem, utan åt duktigt upp hela min supergoda middag som mamma lagat bara för mig som hemkomstpresent :) Det är ungsbakad lax med makaroner, stekta champinjoner, mosad avokado och creme fraish! Toppengott!

Och mammas piffande hemma gick hem med besked! Jag tyckte att det var superfint med alla färgglada prickar och jag älskade min nya storkudde som det gick att mysa med! Jag slängde ner täcket på en gång när jag kom in i rummet och det luktade härligt IKEA-nytt och fräsht och jag ville bara krama sönder allting! Inklusive mamma som blev superglad!

Och se där, det fanns en lampa i taket också! Mycket märkligt, roligt och spännande!

Kommentarer
Postat av: Pisse

Mamma kom med det härliga beskedet att jag ska fota teodor i GRÖNA byxor och mössa? Jag skrattade och tyckte det var ett jätteroligt skämt. Sen visade hon tyget....

GRÖNT?! Haha hallå?!

2009-03-24 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback