Nyklippt parvel!

2009-03-27 @ 19:53:09
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Mamma bestämde sig idag för att det fick vara nog!
Jag har ju inte badat på över 2 veckor eftersom jag opererats, men nu var det dags att ta ett härligt dopp! Så mamma schamponerade in mitt hår och sen fick hon en snilleblixt och sprang och hämtade kökssaxen. Så nu är mitt hår kapat över hela huvudet  ca 1-2 cm. Fast jag är ju ändå rätt långhårig, för det var ju jättelångt innan. Men nu är jag lite mer vårdad i alla fall, och det är jätteskönt att kunna se ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fin du blev Teodor! Det är minsann inte lätt att klippa små busgrabbar, det har ju jag fått erfara också! xD

Kram till er!

2009-03-29 @ 10:13:22
URL: http://www.joelregado.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback