Trasig barnvagn

2009-03-12 @ 19:59:34
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Vi bestämde oss efter mycket om och men att vi faktiskt skulle ut och få lite frisk luft idag, så vi tog vårt pick och pack och begav oss till barnvagnsbutiken där jag köpte Emmaljungan för ett år sedan. Våran vagn har nämligen gått sönder!!
Men det skulle bli lätt fixat om ca 2 veckor, och under tiden fick vi ett lånechassi med oss, det är bara det att chassit vi fick var ett annat chassi än det vi hade, vi har ju en city cross och det här var en city cerox 360, så det är svängbara hjul framtill. Hahaha, jag såg nog ut som en hottentott när jag skulle försöka lära mig att navigera de där hjulen. Men det gick ganska bra ändå tycker jag, och Teodor också :)

Svängbara hjul!



Teodor tyckte att det var helt okej i alla fall

Kommentarer
Postat av: kristin

hahaha. andra bilden... det ser ut som ni svänger skit fort och han åker åt sidan av trycket. hahahah den här hamnar på väggen

2009-03-12 @ 23:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback