Vackert väder idag igen

2009-03-18 @ 09:56:25
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Vi ska efter sovstunden in till stan med Emilia och Elmer för vi ska göra lite ärenden åt dom då Elmer inte får vistas bland massa folk för han har fått en lunginflammation som inte smittar men om han ska bli frisk från den så måste han hålla sig undan folkmassor. Sen ikväll kommer mammas kompis Anna hit och ska sova över, men jag kommer nog sova redan när hon kommer för hon ska komma ganska så sent, men jag får nog träffa henne imorgon bitti, skoj!
Idag har vi busat järnet i mitt rum för det var så varmt och mysigt därinne när solen låg på precis där och resten av huset var ganska kallt..


På återseende mina kära polers!

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är min prins!!!!!!!!!!!!!

2009-03-18 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback