Vårtecken

2009-03-18 @ 11:48:29
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Jag blir så glad i hela kroppen!
På våran uteplats har det börjat växa små gröna bladknoppar (har absolut ingen aning om vad det är för växt, någon annan som vet?)
Och det knastrar utomhus av snön som smälter bort i ilfart! Det är 5 plusgrader i skuggan och kanske omkring 15 i solen! Nu är det vår! Hoppas att det håller i sig, jag är så trött på mörkret nu.

 
PS! Som ni kanske märkt så är lösenordsskyddet borta. Det är på test just nu, jag tänkte att eftersom vi har så få besökare här på sidan så känns det lite larvigt att ha lösenord på den. Därför kommer det nu att stå "barnbus.blogg.se" på samtliga bilder som laddas upp och läggs ut på sidan VI HAR © COPYRIGHT-SKYDD PÅ ALLA BILDER. Om ni vill ha en bild så maila mig på den mail som står angiven på vänster sida här på bloggen så skickar jag bilden i originalformat till er!

Kommentarer
Postat av: farmor

längtar efter en stor puss du är så söt din lilla trollunge kram på er

2009-03-19 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback