Älskade barn

2009-11-26 @ 22:38:48
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (4)
J a g  ä l s k a r  T e o d o r
helt sjukt mycket...

Mitt älskade barn som sprang emot mig i hallen på förskolan och slängde sig om min hals.
Mitt barn som kramades ordentligt med båda dagisfröknarna och sa hej då ordentligt innan vi gick.
Mitt barn som lutar sig fram emot min rygg när han sitter bakom mig på cykeln,
sträcker fram armarna och håller om min midja och säger:
- Mamma. Min mamma!
Mitt barn som somnar sött med näsan tryckt emot min i sängen.
Mitt fina underbara barn som viskar
- Puss puss pappa i telefonen innan läggdags.

J a g  ä r  v ä r l d e n s  l y c k l i g a s t e  m ä n n i s k a
för jag ska få ett till sådant här underbart barn...

En hel dags stress känns som bortblåst, för jag ska få krypa ner i sängen nu,
bredvid en varm liten barnkropp som sparkar av sig täcket och småsnarkar.
Och ett annat barn gör sig påmint genom envisa buffar och kullerbyttor.
Livet kan nog inte bli bättre!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade människa vad du har det bra!!!

2009-11-27 @ 04:54:10
Postat av: farmor

hej teddan



du måste ha världens bästa mamma

var rädd om henne

puss på er

2009-11-27 @ 16:43:38
Postat av: Kia | Bloggdesign

sv: Tack. :D Jadå, det kommer jag nog göra.

2009-11-27 @ 16:52:03
URL: http://kias.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Underbart:) Ha en trevlig adventshelg.

2009-11-27 @ 19:46:38
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback