Det stora T:et

2009-11-14 @ 10:08:04
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Trotsåldern! Jag försöker behärska mig så att jag inte ska slita av mitt hår ;) Men de sista två dagarna har verkligen varit överjävliga. Med en unge som slänger sig på golvet/marken och skriker, gråter, sparkas och slåss varannan sekund... Jag har verkligen känt av galenskapen riva i mig när detta hänt flera gånger på förskolan, på ICA, hemma, ute.... Varje nattning har dessutom tagit omkring 2 timmar, och det blir man SLUT av.
Igår så hade vi en bra period då vi bakade lussebullar! Det varade i ca 30 minuter, sedan var trotsen igång igen. Men man får vara glad för det lilla...

Titta vad kul med deg!

Och gott... ;)

 

Igårkväll somnade vi klockan 21-21.30 nångång. Jag somnade av utmattning av att få Teodor att somna och Teodor somnade antagligen av utmattning från att bråka så mycket. I alla fall så fortsatte vi sova sedan, och vaknade inte förrän kvart i nio i morse. Så omkring 12 timmars sömn har det blivit inatt - och det var välbehövligt! Jag kände mig så full av energi när jag vaknade att jag direkt ställde mig och diskade upp all äcklig disk. Sedan gjorde vi varma mackor och Teodor verkar faktiskt vara på ganska bra humör idag! Hoppas verkligen att det håller i sig dagen igenom, så att vi kan få det lite trevligt tillsammans. Nu är jag ledig lördag, söndag och måndag sedan börjar jobbomanandet igen, nästa vecka blir lång och även veckan efter det... Mycket jobb!

En liten magbild smög sig in också...


Kommentarer
Postat av: farmor

kanske min lille prins blir bagare ser så ut

puss på er

2009-11-16 @ 10:21:58
Postat av: Anonym

tjockissytser!!!! hoppas på flicka fortfarande :)

2009-11-17 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback