Draft: Nov. 22, 2009

2009-11-22 @ 22:10:32
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Puh!
Nu sitter jag äntligen i lugn och ro bänkad framför Bridget Jones, typ 2:an eller nåt. Efter en helg full av jobb och dagar smockade av sammandragningar... N åkte hem ikväll och Teodor sover sött i sin säng. Jag sitter med en påse salta jordnötter och önskar att jag hade nåt riktigt surt hemma. Ett surt äpple eller en citron eller en riktigt sur satsuma... Ska nog köpa hem en hink med citroner så att jag har hemma i fortsättning. STORT gravidsug efter sura saker, och inte bara idag såklart. Jag har i alla fall en massa tomater hemma, ska trycka i mig dom.
Imorgon bitti är det utvecklingssamtal, eller vad de nu vill kalla det, på Teodors förskola. Sedan är det jobb igen. Jag smyger mig in i graviditetsvecka 20 också. Jag har bestämt mig för att dokumentera denna graviditet flitigt, till skillnad mot graviditeten med Teodor, som jag bara har 4 bilder ifrån. Jag vet inte ännu om det blir fler barn efter detta, så jag passar på att göra det hela lite over the top. Men jag lovar att försöka lägga ut lite bilder på trollet imorgon istället för en massa magbilder på mig själv ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback