Ett slag för förskolan

2009-11-27 @ 20:29:45
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Jag vill skriva ett litet hyllningsinlägg för Teodors förskola.
För fröknarna som kramas, frågar hur det är, håller koll på tiderna, gör att han trivs, alltid bemöter väl.
Bryr sig och förstår sig på, frågar om det funkar som vi har det nu eller om vi vill göra på annat sätt.
Tar i beaktande när Teodor kanske är trött för att han varit där sent kvällen innan,
alltid berättar vad som hänt under dagen
hjälper Teodor att utvecklas som en liten människa.
Tycker att det är en grymt bra förskola! Jag kan lämna honom där med gott samvete, vilket är guld värt.

Imorgon ska det jobbas må jag säga! 9-18:15
Men pappa N kommer hem ikväll så det blir pappa-son-mys hela dagen imorgon.

Nu ska jag fortsätta glutta på Idol, prinsen sover och jag har en alldeles nytvättad soffa för mig själv fram till 22 ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback