Första advent

2009-11-30 @ 13:28:48
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Första advent bjöd på tacopaj, sallad och barnbus hemma hos Emilia & Elmer och sedan blev det julmarknad i Gävle centrum.
Julmarknade bjöd inte på så mycket action men lite sång blev det allt och Teodor shakade loss ordentligt.

Annars har helgen bjudit på pappa-mys, i form av glass med grädde, långfilm, lite hockey och en hel del promenad. Imorse åkte pappa N tillbaka till Stockholm för mer jobb och ikväll blir det förskola och jobb för vår egen del. Imorgon blir det en slappardag, i form av julpyntsletande och eventuellt julgransshoppande. N öppnade mina ögon inför en gran utomhus med vacker belysning så det måste ju bara införskaffas. Är dock lite tveksamt om jag kan frakta hem en julgran helt själv...
På torsdag ska jag försöka ta min lilla ända ur vagnen och måla och tapetsera i sovrummet! Allt kommer jag inte kunna göra för en del spacklande är fortfarande kvar, men en vägg borde jag kunna avverka. Det ska bli fint fint fint.

Igår var 50 % av graviditeten avverkad också dessutom. 140 dagar har gått. "Bara" 140 dagar kvar.

Jag bjuder på lite bilder - ursäkta den urusla kvalitén, jag satt så bra där jag satt och orkade inte flytta mig, vilket resulterade i att bordskanten samt stolskanten kom med på de flesta bilderna.... (Hemma hos Emilia)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback