Långhelg i Örebro

2009-11-09 @ 09:39:15
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
I fredags eftermiddag anlände vi till Örebro och Mormor! Vi gjorde sightseeing och på lördagen hade vi en heldag i Örebro centrum, kollade i affärer, gick på långpromenad och hade det allmänt mysigt. På söndagen gick vi på en långpromenad till ICA maxi och stannade till på en outlet affär där vi smygköpte en tröja till pappa till fars dag present. Ingentig märkvärdigt men nåt i alla fall.
Sedan åkte vi hem igen på söndag kväll efter att vi proppat i oss mat och glass och nu sitter vi hemma i soffan och återhämtar oss.
Pappa N har blivit lite sjuk och jag sitter och nyser som en tok, vet inte riktigt varför... Teodor snuttar oboy som han tjatat till sig..

Jag hade en obeskrivlig tur när vi åkte tåg (hade ju varit en aningens orolig inför 3x3 timmar på tåg med en illbatting), och Teodor sov båda turerna! Var vaken ungefär sammanlagt 30 min båda resorna, 60 min totalt alltså. Annars sov han tungt och lät sin arma mamma få lite läsro.
Det har varit glada miner ifrån herrn hela helgen och det jätte kul att jaga katt... Fast katten tyckte nog inte att det var lika kul att bli jagad...

Farmor kommer hit i kväll så det blir ingen förskola för unge mannen. Jag trodde att jag var ledig idag och var helt inställd på detta men jag jobbar minsann ikväll. Tur att N hade koll på läget för jag hade ingen tanke på att kontrollchecka schemat.

Imorgon kl 8:00 är det ultraljud!!!!! Välbehövligt för förvärkarna kommer som brev på posten varje jäkla dag och gör ont som fan plus gör mig väldigt orolig. Så nu ska jag försöka att inte tänka negativa tankar fram till imorgon utan ta det som det kommer, och hoppas på det bästa - nämligen att bebisen där inne har det bra och att jag inte håller på att gå in i en för tidig förlossning eller att min kropp aborterar fostret.

Två bilder får det bli på Teodor från i helgen. Jag var inte så värst flitig med kameran tyvärr..

Ett litet asgarv sådär på morgonkvisten


Kommentarer
Postat av: mormor

Stackars Misse sov en slagen säl efter att Teodor åkt hem...

Tack för trevliga dagar! Puss

2009-11-10 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback