Lösenordsskyddat

2009-11-18 @ 13:22:39
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (4)
Jag ville ha funktionen med lösenordsskyddade inlägg men INTE en lösenordsskyddad blogg. Lösningen blev denna. Inlägg som är för privata för att läggas ut öppet på blogget kommer i framtiden hamna här, i en lösenordsskyddad underblogg. För den som är intresserad av att läsa vad som står i den lösenordsskyddade underbloggen - som ser ut precis som denna blogg, enda skillnaden är alltså att texten är mer privat - så går det bra att skicka ett mail, på [email protected] alternativt skriva en kommentar i detta inlägg. För att komma till underbloggen och inlägget klickar du någonstans på denna text. Hela texten är en länk.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill haaaa!

2009-11-18 @ 18:55:43
URL: http://marieeriksson.blogg.se/
Postat av: mormor

Självklart lilla hon

2009-11-19 @ 05:27:40
Postat av: Kia

Jag vill också ha lösenordet såklart!

[email protected]

2009-11-20 @ 19:13:11
Postat av: Nina vmb:are (shrin)

Jag följer ju dig och Teddan både här och på vmb så det vore kul att kunna följa er även här :)

[email protected]

2009-11-26 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback