Min lilla bebisbuse

2009-11-20 @ 13:07:09
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Precis HÄR ligger bebisen i magen:

(Ursäkta den skitiga spegeln...) Tycker att det är rätt coolt att man kan se vart bebisen ligger! När man står upp är det ju "bara" en tjock mage ;) men när jag ligger ner så blir det en liten kula. Mysigt. Det är också när jag ligger ner som jag lättast känner kickboxingen i magen. Mysigt!

Teodor fick vara med på en flygbild.

IKVÄLL kommer pappa hem. Äntligen! Två veckor borta... Det har märkts! Tyvärr så jobbar ju en annan fredag, lördag och söndag... Så på lördag blir det en pappa-son dag. Ikväll får N antagligen hämta Teodor lite tidigare från förskolan också, så att han slipper vara där ända till nio.

Nu ska jag föra över lite pengar till min kära mor, för imorgon hämtas barnvagnen! Fast jag får den inte förrän vid jul :P Det blir nästan som en egeninköpt julklapp ;) God jul till mig och bebisen i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback