Morgonbarn

2009-11-25 @ 10:45:00
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Denna morgon har bara varit mysig! Vi vaknade klockan sju, gick upp och gjorde välling. Det var så mörkt ute att vi bestämde oss för att det var lika bra att lägga sig i sängen igen. Där snuttade Teddis välling och så somnade vi om bägge två. Vaknade kvart i nio av ett par varma barnarmar runt min hals och ett "Hej" och en puss. Mysigt! Så vi gick upp och åt frukost, banan och sen risgrynsgröt med kanel.
Det har slagit mig (surprise!) att det bara är lite mer än en vecka till han fyller år... 2 år! Söndag den 6 december. Herre min gud... Hur har tiden kunnat gå så förbannat fort? Hur kommer det sig att jag "helt plötsligt" har en obstinat tvååring hemma?! Det är så skumt, så helt bananas crazy! Självklart ska jag jobba på hans födelsedag... Men på kvällen ska vi ha MYS hemma, jag och Teodor. Dagen efter är jag ledig, så då blir det lite extra minitårta och småfirande. Tänk att för två år sedan satt jag i andra lägenheten och suckade och undrade när ungen egentligen skulle komma ut. Jag viskade till magen varje dag att om han kom ut nu så lovade jag att jag skulle leka jätte mycket med honom och det skulle bli jättekul på utsidan. Jag var så less på att vara gravid vid det laget. Tack och lov att han kom i vecka 39+2, annars hade jag nog fått nåt anfall... ;) Kollade igenom bloggen och hittade det här: Nostalgitripps-inlägget, i november förra året och såhär stor är han nu:

 

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag vill också ha en mjukis att mysa med!! Orättvist, det är så länge sedan du var mysbar....

2009-11-25 @ 16:46:23
Postat av: farbro fredrik

vilken jäkla skön frilla han har då =) gillas mycket KRAMEN

2009-11-29 @ 13:51:56
URL: http://fredrikgraaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback