Teodor är en gök

2009-11-16 @ 14:30:28
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (3)
Just nu vill han hjälpa mig att komponera ihop detta blogginlägg. Vilket inte är så lyckat. Det blir mest rappakalja då.
Han sitter och hänger över mig och kommenterar allt han ser; "Titta bäsen" (bilder på små bebisar), "Titta pappa!" (så säger han när han ser sig själv på bild, han anser alltså att han är precis som pappa), "Titta brum-brum" (reklam för vinterdäck), "Åh, macka!" (han såg sig själv äta smörgås på en bild)....
Här kommer i alla fall lite bilder på busfröet.

 

 

 

 

 

Jag har också hittat ett fynd! En Emmaljunga City korg till utförsäljningspris, en klarröd, precis som vi ville ha! Nu hoppas jag bara att den finns kvar på lager så att jag kan beställa den :D

Lite tidigt att beställa barnvagn kanske, men men det är förlossningsgaranti på den så skulle nåt gå fel så får man pengarna tillbaka...

Går btw in i v 19 idag! Gud vad tiden går undan! Känns ju som igår jag tog det positiva graviditetstestet. N låg fortfarande och sov och jag och Teodor gick upp och jag kände på mig så himla starkt att jag var gravid - precis som jag gjorde när jag var gravid med Teodor. Jag bara VISSTE. Och så kom strecket fram och det kändes ändå så overkligt! Och jag sprang in och hoppade upp i sängen hos N och skrek att jag var gravid och han fattade ingenting, nyvaken och dan ... Och om fem månader ska jag föda barn igen. KONSTIGT


Kommentarer
Postat av: mormor

Ärkehärliga unge!!!!!!!!!!!!!!

Den ju jättefin o röd, den hämtar jag, puss

2009-11-16 @ 16:30:10
Postat av: mormor

Ärkehärliga unge!!!!!!!!!!!!!!

Den ju jättefin o röd, den hämtar jag, puss

2009-11-16 @ 16:30:56
Postat av: farmor

klart att farmors lilla prinsessa ska ha en röd barnvagn. puss på er

2009-11-17 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback