v 18

2009-11-10 @ 06:12:34
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ja, idag är alltså dagen D, v 18 traskar jag in i (17 fulla veckor och 0 dagar), får se om detta stämmer även efter morgonens minst sagt efterlängtade möte.
Idag är nämligen dagen då ultraljudet ska göras!

Jag har ju redan sett pyre på bild, men mycket kan hända på 8 veckor och jag är nervös som ett såll... Har knappt sovit, tittat på klockan minst hundra gånger och gick upp en timme tidigare än jag skulle. Drömde att min klocka gick fel och att vi skulle bli försenade. Har haft enorma problem med vilken sida jag skulle ligga på. Snusa N eller snusa T, jag låg mitt emellan så jag fick önska mig vad som helst.

Om ca 5 timmar kommer vi vara hemma igen.
Med besked.

Gissa vems mage som är i uppror just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback