Med en kopp nudlar...

2009-10-29 @ 14:36:45
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
... så sitter jag här och kikar igenom lite olika hårstilar för att verkligen vara 100 på att mitt beslut till på tisdag är det rätta. Det blir så mycket mer speciellt när man inte gjort någonting med sitt hår på 9 månader. Inte ens en simpel hemmatoning eller badrumsklippning har det blivit... Jag har haft fullt upp med att klippa Teodors snabbväxande barr... ;)
Han sover just nu, vi hade en jobbig promenad fram och tillbaka till stan, mest jobbig för att min förkylning har gjort min kropp helt nollställd. Varje liten rörelse blir till en kraftansträngning. Men vi gick i alla fall på apoteket och införskaffade mer nässpray.. Och så hittade vi en ny mössa på KappAhl (den gamla har visst blivit söndertvättad på förskolan, det skedde en ihopblandningsolycka och Åke hade lagt Teodors mössa i tvättkorgen. Därefter åkte den direkt in tillsammans med nattkläderna på 90 graders tvätt). Sedan var vi tvungna att handla lite mat också. Då var Teodor rejält trött men en banan och ett glas oboy löste det ganska snabbt hemma.
Tack och lov är jag hemma idag, heeeela dagen. Hade nog inte orkat annars! Fredag, lördag och söndag blir det däremot jobb. Och måndag. Tisdag ledig och sedan ons, tors och fredag jobba. Sedan blir det långledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback