Sjuk, jobb, promenad

2009-10-28 @ 12:24:49
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Vi började morgonen med en långpromenad, jag och Teddis. Vi gick dit han ville gå - det brukar bli mer kontrollerat och lugnt då ;) När han får styra kan man hamna lite varstans men i korta drag så gick vi här: Via lekparkerna (jo, vi hann leka lite också, men Teddan hade bråttom så vi gick snabbt vidare), på en låååång väg som var övertäckt med löv - som var superkul att sparka i - , runt hockeyrinken (ingen som spelade hockey men Teodor ville ha koll på läget), under en massa stora träd, förbi en massa hus och in på en parkeringsplats för att kika lite på bilarna som stod där. Till slut blev Teodor trött i benen så sista biten fick jag bära honom. Då gick vi hem och åt upp resterna av biffstroganoffen som lagades igår. Pappa är på arbetsintervju idag *tumhållning*!

Jag är superförkyld men det blir jobb ikväll ändå - förhoppningsvis slipper jag sitta i kassan och slita ut halsen ännu mer genom standardfraserna "Hej, var det bra så?, 132,50 tack, hej då" och eventuella konversationer däremellan...

Jag tänkte bjuda på lite bilder idag också.
Jag tittade på bilder från graviditeten med Teodor och denna graviditet. Det är sjukt vad stor skillnad det är - jag är nästan lika stor nu som jag var i v 23 med honom.



Bilderna ifrån vänster: Gravid med Teodor v 25, gravid med Teodor v 23, gravid med pyre v 16

Och så lite annat:

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Snygging! Vilken fin jacka!

2009-10-29 @ 04:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback