Tisdag, med utelek

2009-10-13 @ 13:16:09
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)

Vi har spenderat morgonen med att besöka 3 olika lekplatser (det kryllar av lekplatser hemma hos oss). När vi hade lekt klart tog vi en cykeltur. Sedan gick vi hem och åt upp laxen som lagats igår (en av Teodors klara favoriträtter tror jag minsann, ugnsbakad lax med ris och broccoli&svamp-sås MUMS) och sen var det bums i säng! Fast först hann det diskas lite... Två dagars disk... Det är märkligt hur fort det ser ut som ett bombnedslag egentligen... Man tycker att man knappt gör nåt annat än att städa, men så fort man tar en paus så är det grejer ÖVERALLT. Mycket märkligt.



Tittratten som man kan se stjärnor i fungerar bättre som en Truttratt som man kan gapa och skrika i...



Gunga var lite läskigt idag. Det var en så stor gunga ju!





Vackra lilla skitunge!

Favoritsnurran! Den satt han på lääääänge medan jag fick surra runt den igen och igen och igen...





Båten var lika spännande som vanligt. Fast jag tror att Teodor tror att det är en bil. Han har inte riktigt fattat skillnaden mellan olika fordon än. Allt som går att styra är en bil. Så det så!



Oh shit! Vingligt som satan i gatan att stå på den där ju.. ;)


Kommentarer
Postat av: farmor

du är det vackraste som finns änn så länge .sen blir det ju konkurens men den dagen den glädjen puss på dig min prins

2009-10-14 @ 10:43:26
Postat av: mormor

Mamma du har inte fattat det där med alternativa användningsområden. F ö håller jag med Fia, konkurrensen lär bli stenhård!!!

2009-10-14 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback