Hej hopp

2009-09-23 @ 09:55:45
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Om ni vill kika på lite knasiga bilder från i helgen i Järvsö, så kan ni gå in här på "En helg i Järvsö" i Maries blogg.
Idag ska jag få lite egentid hemma tydligen innan jobbet! De ringde från förskolan och ville att Teddan skulle komma in 11 istället för 13 för att de tycker det vore lättare om han åt och sov där när alla andra barnen gör det. Och det tackar man väl inte nej till ;) Jag slipper både söva och mata mitt barn och jag får i lugn och ro äta lunch själv och göra mig i ordning inför jobbet - vilken lyx!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lever ni?

2009-09-28 @ 18:24:16
Postat av: emilia o elmer

Halllå!!! vad händer? varför skrivis de inget? har nått hänt?

2009-10-01 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback