Idag, 090909....

2009-09-09 @ 22:56:31
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
... så har jag jobbat. Jobbat. Och jobbat lite till.
Teodor var på förskolan 12-21:30. Och gissa vem som INTE sovit alls under hela dagen? Och som dessutom FORTFAERANDE var vaken när jag hämtade honom halv tio. 15 timmar sammanlagt i streck (!) har unge mannen varit vaken. Gissa vem som somnade på en halv minut när vi kom hem? Vi la oss i sängen tillsammans, och efter bara något andetag så kom första snarket ;) Underbart. Hoppas på lite sovmorgon imorgon, snälla snälla!

Pappan är och jobbar på annan ort men kommer hit igen imorgon. Sedan får vi se hur det blir i helgen. Imorgon ska Emilia och Elmer komma hit, det var hysteriskt länge sedan vi såg dom. Man har ju haft fullt upp med jobb, inskolning, och allt däremellan som hör vardagen till. Hinner ju knappt ens gå på toa för bövelen ;) Nääää nu överdrev jag nog.

I alla fall så förfaller bloggen... Jag säger hela tiden åt mig själv att jag måste ta tag i det här nu, ta mer bilder, orka skriva lite meningsfulla inlägg. Det kommer väl... Så småningom. Orken måste komma tillbaka först. Vardagen stabiliseras. Just nu känns det mesta upp och ner och kors och tvärs.

Men nu ska här sovas! Det ser ut som andra världskriget här hemma men säg den som orkar ta itu med det klockan elva på kvällen... Inte jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback