Ledig

2009-09-06 @ 20:18:42
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Första lediga dagen "avklarad". Man känner sig ju lite ur fas när man helt plötsligt inte har någon tid att passa. Vi firade genom en cykeltur på morgonen (jag och Teodor), en massa utelek på olika lekplatser (Teodor fick styra stegen, så vi hamnade lite kors och tvärs men det blev bra) och en pizza till lunch/middag-kombination (Teddan fick en egen barnpizza som han var väldigt lycklig över). Så mycket mer har inte hänt idag, men det duger väl för en söndag!

Jag måste bara berätta om min härliga unge; han gick utan blöja idag innan maten. Och så är han inne i vardagsrummet och donar och har sig. Så kommer han ut, går raka spåret ut i hallen där det ligger en handduk. Han tar upp den och N säger att usch den där handduken ska du inte ha, lägg ifrån dig den. Men Teodor håller fast handduken och går tillbaka in till vardagsrummet. N går efter och då har plutten råkat kissa i soffan och försöker torka upp med handduken själv *kärlek* . Han verkade inte tycka att det var skämmigt eller nåt sånt, utan bara "hoppsan det blev blött, bäst att jag torkar". Min älskling! (Han behövde självklart inte torka upp, jag tvättade överdraget i badkaret).

Ja, det var väl allt från idag. Ska försöka komma ihåg kameran imorgon så det blir någon bild att lägga upp. Minnet är bra men kort, som N brukar säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback