Mitt gosiga lilla barn

2009-09-22 @ 13:23:17
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
I går kväll när vi precis hade somnat så tassade en liten pojke upp ur sin säng tyst som en mus och vidare in på vårat rum. Tyst, tyst tassade han fram till mitt huvud, klättrade upp i sängen, lyfte på täcket och kröp in i värmen. Jag vaknade av två varma så barnarmar som kramade om mig. Sedan fick jag en liten puss på näsan och sen hade den lilla pojken somnat om igen. Har jag en underbar son eller har jag en underbar son?? Man kan ju fråga sig....

I alla fall så kommer det lite bilder från mobilen nu. Inte direkt dagsfärska men men.

Teodor när vi tittade på lite friidrott i Järvsö i helgen

 

Visar upp sig i nya brallorna... Och nya skorna. Och nya fleesetröjan (som han fått från farfar som shoppat på Ullared)


Kommentarer
Postat av: mormor

Vad han är lik dig på Ullareds-bilden!Snygg, alltså!!!!!!

2009-09-23 @ 09:31:19
Postat av: HUSnrNIO

Härligt med den där underbara kärleken från sitt lilla barn.

2009-09-29 @ 18:33:30
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback