Nu jävlar!

2009-09-10 @ 13:30:31
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (8)
Nu jävlar tänker jag inte hymla i min blogg nåt mer. För det är faktiskt min blogg och mina ord och tankar. Och jag vill dela med mig. Trots att det bara är vecka 10, så vill jag dela med mig. Det kan gå fel. Men det kan lika väl gå fel om några månder. Livet går inte att förutse. Och det går inte att förhindra det som är meningen att ske. Så nu outar jag mig själv. Helt enkelt.

 

Ps. Det märks att man gått igenom detta förr. Alla muskler är redan uttöjda och kroppen går snabbt in i välkänt läge. Jag vet att jag redan är stor som ett hus, men jag har faktiskt bara gått upp ett kilo sedan start. 9+0 idag, BF 15 april 2010.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ååååh, jag blir alldeles tårögd. Gud vad glad jag blir. Även fast jag vetat om det ett tag! Det är svårt att hålla det hemligt. Jag kunde verkligen inte göra det. jag ville att hela världen skulle få veta på en gång. Ska bli så roligt å ses nästa helg.



Grattis till lilla familjen. Kramis!

2009-09-10 @ 13:51:15
URL: http://marieeriksson.blogg.se/
Postat av: mormor

Precis så ska det kännas, att man är stor och fokuserad på inget annat det nya livet! Jag har gjort det, o väntat lika tidigt varje gång på er allihopa, dessutom har det varit lika spännande o fantastiskt varenda gång!!!!!

Vet hur du känner!

Pussar o kramar, jättemånga!

2009-09-10 @ 18:38:59
Postat av: karin

TJOCKIS! :D love uuuuuu

2009-09-10 @ 19:44:29
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: hemlig gäst (börjar på k)

det är GALET. helt galet!

ps. kan du inte lägga upp bilder på alla dina tatueringar? eller iallafall skicka dom till mig? Jag har ju typ aldrig sett dom!

puss på Er

2009-09-10 @ 20:57:05
Postat av: MissyElliot

Jättegrattis, vad roligt.

Det kommer säkert att gå toppen. Se nu till att pricka in bästa dagen för att bebben ska komma ut, nämligen 16 april (min födelsedag...ler)

;-)

2009-09-12 @ 11:15:04
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Elmer

Grattis till min nya lek kamrat!

2009-09-13 @ 19:35:37
Postat av: Shrin

Guud vilken fin mage du har!! Man kan verkligen tro att du är längre gången än 10 veckor! :) Stort grattis, igen!

2009-09-14 @ 11:01:20
Postat av: farmor

det känns jätte roligt nu kommer mina barnbarn på löpande band, det vore roligt om ni kunde fixa tjejen för teddan får ju sin pojk kusin i januari så han sa att det var ok med en lillasyster,,,,,,,,,, puss på er syns till helgen

2009-09-14 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback