... och efter helgen kommer måndag

2009-09-21 @ 09:40:41
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Jepps, måndag igen då och jobba ikväll. Har spenderat helgen i Järvsö hos Teodors farmor och bonusfarfar. Självklart laddade kameran ur precis när vi kom dit och jag hade glömt (eller inte ens tänkt på) att ta med batteriladdaren. Så det blev inga bilder för vår skull. Men Marie fotade som en tok så förhoppningsvis laddar hon upp lite snart som jag kan sno. Jag bjuder i alla fall på två bilder från innan vi for, jag och Teodor satt på bordet och tittade i pärmen med alla mina teckningar från när jag var 4-5 år. Väldigt spännande.

 


Kommentarer
Postat av: stoffs

Teo ser ut som en son till en beatles medlem. Skärpning nu.

2009-09-22 @ 03:32:18
Postat av: farmor

Tack för en underbar helg. Den lille prinsen gör att man mår bra .Lite snoriga och blöta pussar men så goda .Puss och kram

2009-09-22 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback