Panncake-time!

2009-09-22 @ 10:13:41
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Yes, nu ska jag sätta på pluttfisen lite kläder på rumpan och sedan ska vi kuta över till Tempo och handla margarin, sedan blir det pannkakor med grädde och sylt här hemma big time! Mumma! Har inte ätit någonting än och magen är minst sagt i uppror. Tänk om man hade haft det så bra att man kunde ta en vällingflaska bara och snutta på. Men jag tror att Teodor blir rätt sur om jag snor hans vällingflaska. Dessutom är välling inte riktigt min melodi. Men det hade onekligen varit rätt enkelt...
N är och jobbar och ikväll ska även jag jobba. Det blir faktiskt jobb måndag-fredag denna vecka, vilket känns skönt, efter min sjukvecka förra. Jag tror jag har lite bilder på min mobil som jag ska ta mig för att ladda upp, så småningom. Får se om Teddis sover middag idag, i sådana fall får jag lite mer egentid framför datorn och hinner kanske göra en sak eller två. Men nu skriker pannkakorna (och Teodor) på mig, så nu får jag masa mig iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback