Spindelinvasion!

2009-09-12 @ 21:17:53
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Det är spindlar i hela mitt badrum, hjälp! Seriöst, jag vågar varken kissa eller duscha, hur ska detta sluta?? Jag har hittills dödat 4 spindlar men de verkar bara föröka sig! Jag har dammsugit, skurat och skrubbat men de kommer bara tillbaka. Jag är livrädd. Tips på spindeldödarmedel??

Till trevligare ämnen så har jag ätit mumsmackor ikväll! Riktiga lyxisar, blev så sugen på ICA idag. Det blev rostbröd med gräddfil, stenbitsrom, färska räkor och röd lök. Svingott. Satt här i min ensamhet och mumsade på. Innan åt vi kyckling, ris, grönsaker och thai curry sås.

Imorgon blir det lite sovmorgon i alla fall, börjar jobba 10:30. Imorse var jag tvungen att väcka godingen kl 7 för att vi skulle iväg... Han hade en till vakendag igår, har var vaken mellan 8:30-21 utan att sova något vid mellis. Slocknade som en lampknapp på en gång när vi la oss i sängen. Sedan sov han hos mig hela natten, plutten vaknade vid tolv och kom grinandes in med en kudde under armen. Så vi låg och sussade tillsammans utan pappa. Mysigt! Men har han börjat drömma mardrömmar eller vad är det frågan om egentligen? Han har aldrig tidigare varit intresserad av att sova tillsammans med någon annan, det har bara stört hans nattsömn. Men nu sover han hundra gånger bättre om mamma eller pappa ligger nära och andas i hans nacke. Men jag ska inte klaga, jag tycker bara att det är gosigt att ha en liten myra att lukta på när man ska sova....

Jag SKA bättra mig med kameraanvändandet, jag vet att jag är värdelös just nu. Yeah yeah, men nu ska här sovas!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hua, spindlar i badrumet, det låter inte mysigt. Har inget bra tips på att få bort dem tyvärr...



Min äldste son är 6 1/2 har fått dille på att han vill sova hos oss just nu. Antagligen en fas eftersom han också drömmer en hel del just nu... Mysigt ibland, men jag är mån om att få ha min säng ifred med bara älsklingen vid min sida...

;-)

2009-09-13 @ 11:57:38
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback