Angående besök:

2010-04-03 @ 13:11:30
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Jag har fått lite frågor hit och dit om när vi tar emot besök så jag tänkte skriva här, eftersom en hel del smygläser bloggen:

Man är välkommen hit när som helst i princip, men ring innan och förvarna så att vi inte är ute på promenad eller har en riktigt jäklig dag ;) Vi vill nog helst inte ha folk här i flera, flera timmar men har man för avsikt att bara stanna en dryg timme nånting så är man välkommen när som helst (ja, inte på natten då). Vilgot sover ju fortfarande mest hela tiden och Teodor sover middag mitt på dagen och så lägger sig barnen omkring 20 på kvällen. Vi vaknar mellan 7 och 9 på morgonen. Tisdagar, onsdagar och torsdagar går Teodor på dagis mellan 9-14 så det är mindre bra dagar för besök.

Men som sagt, ring (jag kommer nog inte komma ihåg att bjuda hit folk) eller skicka sms eller vad som helst så är det bara att dyka upp sen :)

Nu ska jag slappa lite i soffan, alla grabbarna grus sover sött på utvalda platser. Livet är härligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback