Barn-akuten

2010-04-15 @ 18:19:36
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Ja, dagen har varit annat än rolig, om man säger så. Jag tog mig till vårdcentralen för att Vilgot hade så svårt att andas. Väl där blev det remiss till barn akuten där vi har spenderat 5 av dagens timmar. Vikt, temp, blodprov, diverse undersökningar av läkare och överläkare samt lungröntgen. Inte så kul.
Men nu är vi hemma i alla fall, jag är helt slutkörd och antagligen Vilgot också. Och jättebra födelsedag för N verkligen...
Snart kommer det besök hit på fika, sen lär jag däcka.
Goda nyheter är att det inte verkar vara något allvarligt fel på Vilgot samt att han gått upp ytterligare 100 gram sedan vi vägde honom i måndags. Alltid nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback