Besegrade

2010-04-06 @ 14:38:09
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Vi erkänner oss härmed efter en vecka vara besegrade. Vi hade hoppats att även detta barn skulle bli nappfritt, men det verkar bli tvärtom... Vilgot vill snutta helst dygnet runt och efter att ha ammat varje timme hela natten så har vi nu köpt nappar, och det verkar vara en hit för gud nåde mig om jag försöker sno nappen ifrån honom.
Teodor har varit på dagis idag. Skönt för honom att få komma hemifrån lite. Han är minst sagt trött på att ha en lillebror som tar upp min och Ns tid... Han är ju van vid att vara i centrum, och nu måste han anstränga sig för att hamna där igen. Dessvärre yttrar det sig genom värsta sortens trots...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag känner en annan kille som också är nummer 2 som skulle ha mat varannan timme dygnet runt i nio månader, men han ville inte ha napp...

2010-04-06 @ 16:10:10
Postat av: Eva

Här hade vi med en två som ville tutta konstant men jag hade ju inte mat nog så vi började ju med flaska istället.



Vad tråkigt att Teodor trotsar för att få uppmärksamhet, jag känner dock igen det men Oskar har börjat först nu. Tyvärr så yttrar det sig här hemma genom att han är elak med syrran, för att sedan trösta henne.

2010-04-06 @ 18:20:46
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback