Dagis & Apotek

2010-04-14 @ 17:25:15
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Teodor har varit på förskolan idag, och sen gick jag och Vilgot och hämtade honom och gick en promenad till Apoteket för att införskaffa koksaltlösning till Vilgots näsa då han är rätt så snorig (har väl smittats av sin bakteriehärd till storebror precis som jag). Det var superfint vårväder med dryga 15 plusgrader och ännu varmare i solen. Svetten rann när vi kom hem :)
Nu har jag vikt kläder, bytt underlakan i sängen (mjölk, mjölk & mera mjölk...), gett Teodor mellis och snart ska jag börja med middagen. Jag vet inte riktigt vad det kommer bli, något med kyckling...

Blå-grön öga håller lydigt i vagnen när han vill gå själv.

En väldigt liten unge som nu har börjat älska utomhusvistelse i vagnen.

Teodor står och spanar på bilar och aktar sig noga ;)

 

Teodors hår har börjat bli jättelockigt. Innan har det varit nästan helt rakt men nu har stora lockar börjat komma fram. Och vad man inte ser under allt hår är att han har jätte utstående öron. Så himla charmigt. Vilgots öron ligger platt mot huvudet men Teodors har alltid stått ut, nu mer än någonsin. Imorgon fyller pappa N år men dagen bjuder inte på mer än vanligt.. En lugn torsdag helt enkelt. Hoppas på fint väder så att vi kanske kan ta oss ut på uteplatsen och glassa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback