...

2010-04-29 @ 21:22:09
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Det positiva med att vara full av amningshormoner, är att jag lättare får färg i solen. Det negativa med att vara full av amningshormoner, är 50 % av mitt hår ramlar av, jag har inget tålamod, jag känner mig sur och ledsen stup i kvarten, jag är sugen på massa saker att äta hela tiden, jag är trött i kroppen, jag...
Ja, man kan väl helt enkelt säga att det finns fler nackdelar än fördelar med att vara full av amningshormoner. Kan det inte stabiliseras snart?! Kan inte Vilgot börja äta regelbundna tider och sova längre på nätterna? Så att jag kan bli en människa igen...

Jag tröttnade på att inte kunna fotografera mina barn ordentligt (använder ju min mobilkamera med 3.2 mp just nu) och beställde en ny kamera. Impuls, minst sagt. Men jag tröttnade helt enkelt, och så hittade jag en avent med 10 mp för 590 kr. Så jag slog till. Förhoppningsvis kommer den i början av nästa vecka.

Vilgot har varit superkinkig hela dagen, han har skrikit nästan all sin vakna tid och inte sovit mer än 20 min i stöten. Jag är minst sagt slutkörd. Och dagis varnar för att det går ögoninflammation. Och vi som har två ögonungar (Vilgot har också ögoninflammation), snart har vi kanske (men förhoppningsvis inte) en ögonsjuk Teodor hemma - igen. Suck, pust och stön. Jag vill ha semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback