Hjärtsnurr

2010-04-20 @ 10:52:41
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (3)
Mhm, idag när vi skulle gå till dagis så springer Teodor. Han springer rakt nerför backen utanför porten och rakt ut i vägen. Jag springer efter med barnvagnen och ryter som ett djur att han ska stanna, fy vad läskigt det var. Mitt i vägen stannar han och står där tills jag hunnit fånga upp honom. Tack och lov kom inga bilar, hade det gjort det så... Det vill jag inte ens tänka på. Skakade ett rätt bra tag efteråt och hade världens längsta harong med Teodor om hur farligt det han just gjort är. Hela vägen till dagis sa han "Bilar, farligt!" så jag tror att han förstod allvaret. Han blev nog ganska skärrad av att jag blev så rädd och arg också. Jag vill ha fartgupp och 30-gräns här utanför!!!

I alla fall, idag ska vi in till stan (efter dagis) och shoppa gympadojjor till Teddan. Kanske även en vårjacka och en keps. Barnbidrag idag ju. Även Vilgot skulle behöva en fleeseoverall men jag har bara hittat en bra (Po.P) och den är svindyr, 595 kr för en bebisoverall... Nä, skulle inte tro det va.

Blev lite bilder på mina sötnosar också:

 

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Fy fabia, jag vet hur det känns!!!!!

Kommer ihåg ett tillfälle på Kungsgatan i Sthlm när Rebecca bara gick rakt ut i gatan utan att se sig för, hur ropar man tillbaka en döv 2-åring???

2010-04-20 @ 11:35:08
Postat av: Pia

Om ni vill kan ni få låna en av Max urväxta overaller :)

2010-04-20 @ 12:16:55
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Theres

Hej! ville bara tipsa om en fin overall från fix som fins på lindex, liknande dom som finns på pop men dom kostar 299 tror jag..



MVH

2010-04-20 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback