Järvsö

2010-04-16 @ 10:39:21
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Snart beger vi oss till Järvsö och softar där lite. Det blir en debut-tågresa för Vilgot men jag kan inte påstå att jag är orolig; bebisar brukar sällan vara ett problem under resor. De sover, äter och skiter mest ju. Kanske skriker lite men då ligger de i alla fall stilla. Jag är mer orolig för den där tvååringen som just nu sitter bredvid mig. Han har nämligen även förmågan att springa iväg, skrika skällsord samt göra som han själv vill. Då behöver man oroa sig för att han ska hoppa ut ur tåget... Nä tacka vet jag små barn som håller sig på sin plats ;)
Imorgon kommer mamma/mormor samt alla mostrarna. Mysigt värre. Så det blir två familjedagar nu som vi har att se fram emot.
Vilgot fick en supersöt gosedjursgroda av Camilla igår (trist att vi hamnade på sjukhus när jag egentligen skulle ha fikat med henne), Teodor är väldigt givmild och lägger den bredvid Vilgot stup i kvarten så att han ska få ha den nära... Söta små barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback