Men nu så!

2010-04-17 @ 19:35:53
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Ja, gissa vad som äntligen händer här hemma?! Jo, tvättmaskinen står i full rullning! Första tvätten laddad och klar, ca 20 minuter kvar sen ska den hängas! Jag känner mig som en hemmafru här med mina två barn, middagsresterna i kylen och tvätten istoppad. Är jag vuxen nu?

Mamma och Kristin var här idag på en visit, mysigt. Pojkarna fick fina kläder och N fick två stekpannor vilket gynnar oss alla big time. Båda killarna blev superfina i sina nya outfits, Vilgot fick fem söta bodys, två byxor, filt, mössa och tossor. Teodor fick två läckra t-shirts och en hood.

Vilgot är bättre med andningen nu. Fortfarande lite rossel emellanåt och lite snorigt men betydligt bättre. Teodor har inte sovit middag på två dygn så han däckade vid halv sex på mina order, då sprang han runt som en stolle och skrek, sjöng och gick på allmän sparlåga. Nu sover han tungt. Jag väntar på att även det lilla barnet ska somna in, men han verkar inte ha några planer på det än på ett tag...

 

 

Vilgot med nya outfit samt grodan från Camilla. Bilder på stortrollet kommer imorgon. Vi hade en trevlig dag/kväll i Järvsö igår och vi sov även där. Fick träffa Angelica som har blivande kusinen i magen (beräknad till 28 juli). Vi missade dock kusin Benjamin men det kommer nog andra tillfällen :)

Nä, om man kanske skulle ta itu med disken innan man däckar?


Kommentarer
Postat av: mari

Vilken söt groda Vilgot fått. Du vet inte var den är köpt? Skulle gärna vilja köpa en till min dotter Elsa (fint namn va?!). Hon är också en marsbebis.

2010-04-26 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback