Min kväll

2010-04-10 @ 19:43:21
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Teodor ligger och snackar med sig själv i sin säng i väntan på John Blund och Vilgot sover sött i sin spjälsäng. N är på grabbkväll (eller nåt ditåt) och jag har datorn och tvn för mig själv ikväll. Skulle behöva hoppa in i duschen men risken är för stor att nåt av barnen skulle vakna och gorma i högan sky så jag tror jag skippar det. Får bli en tidig morgondusch istället. Jag skulle behöva ta itu med disken. Det är så jobbigt när det börjar hopa sig i högar så lika bra att diska ordentligt varje dag för att undvika att bli stående i timmar när man minst av allt har lust med det.
På måndag är det BVC-debut för Vilgot, och debut för mig med för vi ska få en ny BVC-tant av någon outgrundlig anledning (antagligen för att de vill tvinga föräldrar att rabbla all information om deras privatliv igen). Imorgon hoppas vi på fint väder så att vi kan ge oss ut på en långpromenad.

Det är bara 4 dagar kvar tills pappa N fyller år. Helt sjukt vad fort tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback