Nya kameran

2010-04-30 @ 20:53:06
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Japp, idag fick jag (redan) hämta nya kameran som jag spontanköpte igår.

Pia och Roger med son Max kom hit och lagade tacos och sedan gick vi och kollade på 18:00-brasan på Brynäs. Teodor var hyfsat imponerad av elden men mer imponerad av raketerna som smälldes. Fick även medhäng av tre andra ungar med föräldrar.



Det övas lite på att ligga på mage här hemma

Poseringskungen (vem vill sätta en peng på att han blir fotomodell nån gång?)

En liten unge

Mamman och pappan

Teodor fick låna Albins cykel, det gick vilt till när favoriten Mattias skjutsade runt honom med världens fart när vi skulle kolla på majbrasan.

Imorgon kommer farmor, bonusfarfar och farbror hit och jag ska passa på att ta mig till Biltema och köpa en trehjuling till Teodor. Det är uppenbart (både på dagis och annars) att han älskar att cykla. Så en trehjuling som start och som för att välkomna våren är klockrent tycker jag! Lite storebrorspresent också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback