Nya skor & vakennätter

2010-04-21 @ 09:33:15
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Vi hittade ett par nya skor till Teodor igår, ett par vita Adidas "springaskor" (gympaskor med andra ord). Snygga, bekväma pjucks som dessutom hade 100 kr rabatt och därför gick in för den överkomliga summan 199 kr i kassan. Han har gått rätt mycket i dom redan och verkar tycka om dom.

Inatt var jag vaken i stort sett hela natten. Vilgot kan återigen inte andas som han ska och jag har suttit på soffan och gett koksaltlösning, försökt använda nässugen och ammat i variande ordning. Vid fem-tiden imorse kunde han äntligen somna in ordentligt och andas hyfsat bra. Sedan var det upp och hoppa 2 ½ timme senare.

Teddan är på dagis igen, idag fick jag veta att i september ska han flyttas till storbarnsavdelningen. Först stod jag som ett fån, innan jag insåg att han faktiskt blir tre år i vinter. 3 år! Herrejistanes. Vart tar tiden vägen egentligen?! Känns ju som att det var igår det var han som låg i en vagn och var ett litet knyte...

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag har plockat fram ett par overaller som ni ska få låna. Är sjuk så vi är inte ute i svängen så mycket...men ni ska få dom före helgen iaf, vi åker till stockholm på fredag så om inte förr kan vi svänga förbi med dom då :)

2010-04-21 @ 14:47:10
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback