Två stora pojkar...

2010-04-02 @ 20:49:47
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
... ligger och sover i en trång 90 säng. Och en lite mindre pojke ligger och ojar sig i en röd barnvagn för att hans händer inte vill som han vill. Så fort de stora pojkarna vaknat så ska vi inviga barnvagn och åkbräda och ta oss in till stan för att köpa det vi inte hunnit med än - som en pyjamas. Jag upptäckte till min förskräckelse att jag bara har pyjamasar i storlek 62 och uppåt.

Första natten som två barns familj har gått bra. Teodor sov i sin säng hela natten och vi andra sov i stora sängen. Vilgot vaknade varm och utvilad vid halv sju på morgonen och Teodor vaknade en halvtimma efteråt.

--- Ja, detta inlägg skrev jag imorse. Vilket visar på hur lite tid som finns nu. Vi har redan varit in till stan, handlat pyjamas, hunnit med allt hemma och Teodor sover för natten. Och jag har ännu inte hunnit lägga ut det här inlägget. Barnvagnspromenaden gick superbra, Teodor älskar sin ståbräda - men Vilgot är inte lika förtjust i barnvagnsåkande som Teodor var när han var bebis. Men han somnade efter ett tag.

I alla fall, nu ska N åka och handla gotta och sedan blir det filmkväll ett tag innan sängen kallar. Snaaark



Kommentarer
Postat av: Elmer och mamma

Hör av dej när man får komma o hälsa på :D

2010-04-03 @ 12:29:47
URL: http://elmers.blogg.se/
Postat av: mormor

Nog tittar han lite misstänkt på den som håller i kameran....:-)

2010-04-04 @ 07:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback